تاثیر صندوق فروشگاهی بر فروش

1118

تاثیر صندوق فروشگاهی بر فروش شما چیست ؟

تاثیر صندوق فروشگاهی بر فروش

دنیای کسب و کار امروز بسیار متفاوت از چند سال گذشته است. از زمان ظهور اینترنت، تبلیغات از هر لحاظ راحت تر شده است و احتمالا متوجه هجوم در کسب و کارتان شده ‎اید. با اینکه این خبر خوبی است، اما اگر شما از یک سیستم فروش قدیمی استفاده می کنید، به احتمال زیاد به مشکلی که می تواند به کسب و کار شما صدمه وارد کند، برخواهید خورد. تعداد مزایای قابل توجهی را می توان با سرمایه گذاری در یک سیستم نوین فروشگاهی در نظر گرفت.

صندوق فروشگاهی

بهبود دقت

به جای اینکه از کارکنان خود درخواست کنید که اعداد را در دفاتر ثبت نقدی پانچ کنند یا به حافظه خود احتیاج داشته باشید تا مبالغ موجودی خود را به خاطر بسپارید، یک سیستم پایانه فروش به صورت الکترونیکی این اطلاعات را ذخیره می‎ کند. با اسکن کردن بارکد کالاها توسط بارکد خوان ، کل مقدار به طور خودکار محاسبه و نمایش داده می شود. این سیستم می تواند کسب و کار شما را در برابر از دست دادن مبالغ که از اشتباهات ساده‎ ای مانند اشتباه وارد کردن کدهای اقلام و یا غلط بودن قیمت ها ناشی می‎ شود، نجات دهد.

تجزیه و تحلیل موجودی

به عنوان صاحب یک کسب و کار، حتما متوجه شده‎اید که داشتن همیشگی میزان موجودی چقدر مهم است. سرقت اتفاق می افتد، اقلام پس فرستاده می شوند و موجودیتان ممکن است کم باشد و شما می دانید که چقدر وقت باید صرف شود تا این مسائل را حل کنید. یک صندوق فروشگاهی به شما کمک می کند که با مدیریت خودکار فرآیند موجودی و ارائه هشدارها در هنگام کم بودن کالا، به مدیریت و تجزیه و تحلیل موجودی خود بپردازید. اتوماسیون به شما اجازه می دهد تا زمان بیشتری را برای اداره کردن کسب و کار خود صرف کنید.

گسترش کسب و کار

توسعه یک چیز هیجان انگیز است؛ بازکردن فروشگاه‎های جدید، یک معامله بزرگ برای صاحبان کسب و کار است. با وجود فروشگاه های جدید، چالش های جدیدی به وجود می آیند. مدیریت فروشگاه های متعدد، یک کار پیچیده است. این قسمت، موقعیت دیگری است که در آن یک سیستم فروش از راه دور می تواند برای حل مشکلات به شما کمک کند.

صندوق فروشگاهی که سیستم فروش را تشکیل می دهند می توانند به صورت یک شبکه باشند. این به این معنی است که چه شما مکان ها و فروشگاه‎ های مختلفی داشته باشید و چه دفاتر جدیدی را به ساختمان فعلی خود اضافه کنید، سیستم شما می ‎تواند همه چیز را با هم هماهنگ کند و اطلاعات شما را در هر زمان که نیاز باشد، در اختیارتان قرار دهد.

صندوق فروشگاهی

تولید گزارش

برخلاف یک صندوق پول ساده، سیستم مکانیزه صندوق فروشگاهی می تواند به شما در مدیریت و تجزیه و تحلیل گزارش‎ های فروش کمک کند. گزارش ها به طور خودکار اطلاعات را برای شما جمع آوری و تجزیه و تحلیل می‎کنند تا بتوانید در زمان کمتر تصمیمات کاری بهتری بگیرید. گزارش ها را می توان برای نمایش شماری از آمار های حیاتی تنظیم کرد:

  • آیتم های فروخته شده
  • دوره های زمانی
  • تبلیغات
  • محبوبیت اجناس
  • موجودی
  • فروش فروشگاه
  • فروش کارکنان

صندوق فروشگاهی

ارتقا وفاداری مشتری

یکی دیگر از مزایای سیستم های POS این است که شما زمان بیشتری برای تمرکز بر ایجاد وفاداری مشتری خواهید داشت. ساعت های کاری که برای شما و کارکنان شما توسط خودکار سازی وظایف، صرفه جویی می شود می ‎تواند برای مشتریانتان صرف شود. سیستم های POS همچنین به شما اجازه می دهند که برنامه های پاداش مشتریان را ایجاد، راه اندازی و پیگیری کنید تا برای تکرار خرید و فروش تشویق شوند.

آیا علاقمند به خرید یک سیستم POS هستید؟

کافیست با ما تماس بگیرید خدماتی که آوند می تواند در این مورد به شما بدهد:

آوند پرینتر می تواند در زمینه ایجاد سیستم مکانیزه صندوق فروشگاهی، به شما مشاوره دهد.

با عضویت در خبرنامه آوند پرینتر آخرین مطالب و ویدئوهای آموزشی را برای شما ارسال میکنیم

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

نظرات خود را برای ما بنویسید ...