بهترین پرینترهای چندکاره در سال 2018

4903

معرفی بهترین پرینترهای چندکاره در سال 2018

بهترین پرینترهای چندکاره در سال 2018 :

ما هنوز مفهوم دفتر اداری بدون کاغذ را متوجه نشده ‎ایم. اکثر مردم هنوز هم در وهله اول نیاز به یک پرینتر خوب دارند و بعد از آن یک پرینتر چند کاره یا AIO، یک پرینتر که می‎ تواند کپی، اسکن و گاهی اوقات، بسته به نوع دستگاه، فکس انجام دهد، مفید خواهد بود.

پرینترها مانند دیگر تکنولوژی ها، ارزان تر از قبل هستند و در حال حاضر اغلب پرینترهای چند کاره از طریق WiFi و بسیاری از اتصالات تلفن همراه، ارتباطات وای فای مستقیم WiFi Direct و ارتباط نزدیک (NFC) و چندین سایت ابری همچون Google Cloud Print ، به صورت بی سیم کار می‎ کنند. امروزه گزینه های بسیاری برای خرید پرینتر چند کاره پیش روست؛ در اینجا جهت کمک به شما در انتخاب AIO ای که برای شما بهترین است، لیستی از بهترین بهترین پرینترهای چندکاره برای خرید در سال 2018 آمده است.

بهترین از هر لحاظ (جوهر افشان): Brother MFC-J985DW XL  + تامین جوهر تا دو سال

بهترین پرینترهای چندکاره در سال 2018

پرینتر جوهر افشان چند کاره Brother MFC-J985DW XL انتخاب خوبی در میان بهترین پرینترهای چندکاره است. به لطف هزینه های پایین آن و تامین جوهر در حجم بسیار زیاد که باید برای مصرف متوسط ​​دو سال دوام داشته باشد (بر اساس حجم چاپ ماهانه 300 صفحه 70 درصد سیاه و سفید و 30 درصد رنگی). هزینه های عملیاتی برای هر صفحه چاپ سیاه و سفید کمتر از 50 تومان و برای هر صفحه رنگی کمتر از 250 تومان است.

همچنین دارای ویژگی های عالی دیگر برای دفاتر، از جمله چاپ دوتایی (دو طرفه) و چاپ وایرلس از طریق دستگاه ها توسط  سرویس های AirPrint، Google Cloud Print، Mopria، Brother iPrint & Scan و WiFi Direct است. اتصال به شبکه از طریق وای فای، اترنت، WiFi Direct فعال می ‎شود، و یا می‎ توانید به طور مستقیم از USB چاپ کنید. ظرفیت کاغذ آن 100 صفحه است و این پرینتر می ‎تواند کاغذها را تا سایز قانونی (8.5×14) Legal (US) هندل کند. می توانید توسط آن تا 12 صفحه سیاه و سفید و یا 10 صفحه رنگی در هر دقیقه چاپ کنید.

بهترین پرینتر برای عکس: پرینتر وایرلس  HP OfficeJet Pro 8720

بهترین پرینترهای چندکاره در سال 2018

این پرینتر جوهر افشان چند کاره HP با داشتن گزینه های اتصال قابل توجه و چاپ عکس بدون محدودیت، تبدیل به گزینه‎ای ایده آل برای کارهای استاندارد، کپی، فکس و عکاسی شده است. شما می توانید کارهای چاپ خود را از طریق یک صفحه نمایش لمسی تمام رنگی 4.3 اینچی مدیریت کنید که دارای قابلیت ضربه زدن و کشیدن بصری است.

چاپ بی سیم توسط AirPrint برای دستگاه های اپل و NFC touch-to-print برای سایر دستگاه های هوشمند، به سادگی انجام می شود. بعضی از کاربران اظهار نظر کرده‎اند که مشکل تنظیم قابلیت های بی سیم داشته اند، اما تنها با یک بار تنظیم کردن آن، یک روش بی‎نظیر و راحت برای احیای اسنادتان فراهم می‎ شود.

گزینه های مدیریتی چشمگیری برای چاپ با سرعت بالا، به همراه چاپ دو طرفه اتوماتیک فوق العاده سریع و پرینت سند اتوماتیک 50 صفحه ای و سینی کاغذ 250 برگی طراحی شده است. HP ادعا می کند که این مدل دارای سرعت 24 برگ در دقیقه برای چاپ سیاه و سفید و 20 صفحه در دقیقه برای چاپ رنگی است.

سینی کاغذ با حجم بالا و نوع جوهر کارآمد در مقایسه با پرینترهای لیزری هزینه را تا 50 درصد برای هر صفحه کاهش می دهند. اسکن اسناد با وضوح dpi 1200 انجام می شود، در حالی که عکس های بدون کادر در اندازه استاندارد 6×4 اینچ چاپ می شوند.

بهترین از لحاظ قیمت:  HP Envy 5660 Wireless e-All-in-One

بهترین پرینترهای چندکاره در سال 2018

آنقدر پرینتر کوچک در جهان وجود دارد که انتخاب کردن یکی از آنها مشکل است. ما HP Envy 5660 e-All-in-One را پیشنهاد می‎ کنیم زیرا تمام ویژگی های اصلی پرینترهای چندکاره یعنی، چاپ، کپی و اسکن را انجام می دهد. همچنین عکس ها را بهتر از بسیاری از AIO های با قیمت یکسان چاپ می‎کند.

با این وجود، این پرینتر یک مدل کم حجم در قسمت ورودی سینی کاغذ است. از آنجا که کشوی ورودی کاغذ تا حدودی کوچک (125 ورق) است، همانطور که کارتریج جوهر نیز کوچک است، کارتریج‎ های سیاه و سفید بزرگتر که برای چاپ 600 صفحه مناسب هستند نیز، کوچکند. اگر حجم چاپتان نسبتا کم است این پرینتر را انتخاب کنید.

با ارزشترین: Epson 4730

بهترین پرینترهای چندکاره در سال 2018

این مدل با تکنولوژی اختصاصی به نام الگوریتم PrecisionCore که تکنولوژی لیزر جت را بهینه سازی نموده و به شما کاغذ با کیفیت چاپ بالا و متون ظریف ارائه می دهد، مجهز شده است. اپسون ادعا می‎کند که این پرینتر با سریعترین سرعت چاپ در کلاس خود (20 صفحه در دقیقه، هم برای کارهای سیاه و سفید و هم برای چاپ رنگی) کار می کند و دارای ظرفیت 500 صفحه است تا شما مطمئن شوید که می تواند هر حجم کار را اداره کند.

یک جعبه منبع تغذیه کاغذ 35 صفحه‎ ای برای کارهای کپی و اسکن بزرگتر وجود دارد و ادعا می شود که کارایی آن 50٪ بیشتر از پرینتر جوهر افشان است، بنابراین شما جوهر کمتری مصرف می کنید و در هزینه صرفه جویی می‎شود (این مورد هم اضافه شود به برچسب با ارزشترین ) قابلیت اتصال Wi-Fi و اتصال اترنت نیز وجود دارد،

بنابراین می توانید از طریق رایانه یا گوشی های هوشمند درون شبکه پرینت بگیرید که برای گروه های کاری بزرگ و گردش کار یکپارچه مناسب است. و اگر ترجیح می دهید پرینتر را درست از روی خود آن کنترل کنید، صفحه نمایش LCD 2.7 اینچی لمسی یک رابط کاربری عالی برایتان فراهم می‎ کند.

بهترین از لحاظ سهولت استفاده: اپسون XP-830 چند کاره کوچک

بهترین پرینترهای چندکاره در سال 2018

اپسون XP-830 چند کاره، تطبیق پذیر و وایرلس بوده و عکس‎هایی با کیفیت چاپ عالی ارائه می دهد. شما می توانید توسط این AIO جمع و جور، چاپ، کپی، اسکن یا فکس انجام دهید و فیدر خودکار اسناد آن قادر به نگه داشتن 30 صفحه می‎باشد. قابلیت چاپ دو طرفه دارد و سرعت چاپ آن 9.5 صفحه در دقیقه (ppm) برای صفحات سیاه و سفید و 9 صفحه در دقیقه برای صفحات رنگی است، یعنی پرینتر نسبتا کندی است، اما پرینترهای عکس معمولا سریع نیستند. XP-830 توانایی اضافه‎تری برای چاپ بر روی دیسک های نوری مسطح را نیز دارد.

این پرینترکوچک چند کاره گزینه ای عالی برای کسانی است که مصارف سنگین نداشته و می خواهند یک چند کاره ارزان و کیفیت چاپ عالی داشته باشد. گزینه های چاپ موبایل، مانند چاپ مستقیم از موبایل یا تبلت شخصی شما، به لطف نرم افزار Epson Connect و سایر گزینه های چاپ عکس موبایل در یک چشم بهم زدن انجام می‎شود.

صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی آن استفاده از آن را آسان می‎نماید. و همچنین اندازه آن کوچک است، با ابعاد 15.4×13.3×7.5 ، پس برای جا گرفتن در هر مکانی مناسب است. راحتی در استفاده این مدل را در بین بهترین پرینترهای چندکاره قرار داده است.

بهترین برای کسب و کارهای کوچک: Canon Laser ImageCLASS MF414dw

بهترین پرینترهای چندکاره در سال 2018

کانن مدل MF414dw یک پرینتر چند منظوره لیزری منحصر به فرد است که برای استفاده شخصی و یا یک دفتر خانگی یا محیط کسب و کار مناسب است. این پرینتر متونی با کیفیت عالی ارائه می ‎دهد و دارای مجموعه ‎ای کامل از ویژگی ها است. اپلیکیشن WiFi Direct به شما امکان می دهد بدون استفاده از روتر به دستگاه های تلفن همراه متصل شوید و می توانید با Canon Print، AirPrint، Mopria و Google Cloud Print چاپ و اسکن انجام دهید.

شما می توانید از USB Direct برای چاپ و اسکن کردن از یک دستگاه متصل به USB استفاده کنید. چاپ ایمن یا Secure Print حفظ حریم خصوصی اسناد چاپ شده شما را تضمین می‎کند و شما می توانید حفاظت بوسیله پسورد را تا 300 کاربر تنظیم کنید.

مدل MF414dw توسط کانن با سرعت 35 صفحه در دقیقه و پرینت اول با سرعت 6.3 ثانیه سریع رتبه بندی شده است. این پرینتر با یک صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی بصری ساده و منحصر به فرد مدیریت کارها را ساده می‎کند. شما می توانید این پرینتر را تا 250 ورق کاغذ بارگیری کنید و یک دستگاه ADF خودکار دوطرفه 50 برگه‎ای برای اسکن و همچنین یک سینی چند منظوره 50 برگی و یک جعبه کاغذی 500 برگه‎ای نیز به همراه دارد.

هنگام خرید پرینتر، یک کارتریج همراه آن است که برای حدود 2400 صفحه مناسب است. به این ترتیب این مدل در بین بهترین پرینترهای چندکاره قرار می گیرد.

نفر دوم از لحاظ بهترین قیمت: HP 4650

بهترین پرینترهای چندکاره در سال 2018

پرینتر HP OfficeJet 4650 زیر مجموعه ای از OfficeJet است که در ردیف بهترین پرینتر از لحاظ قیمت قرار دارد، بنابراین به این معنی است که در رتبه دوم آن جای دارد. این دستگاه، کار چاپ، اسکن، کپی و فکس را انجام می‎دهد و همه این کارها از طریق تکنولوژی بی سیم (وایرلس) انجام می‎گیرد. این بدان معناست که شما می‎توانید این کارها را از طریق تلفن هوشمند یا رایانه‎ی متصل به شبکه خود آغاز کنید.

قابلیت چاپ دو طرفه و یک صفحه نمایش لمسی 2.2 اینچی تکی برای کنترل از روی پرینتر وجود دارد. این پرینتر به صورت Instant Ink است، بدین معنا که به طور مستقیم به فروشگاه HP متصل شده و به طور خودکار اینترنت را مطلع می‎کند به طوری که HP یک کارتریج جدید را با تخفیف 50٪ نسبت به قیمت نرمال کارتریج ، بدون هیچ گونه سفارش دستی برایتان ارسال می‎کند که البته این مورد در ایران بدلیل محدودیت ها، کار نمی کند.

سینی آن 60 ورق کاغذ را نگه می‎دارد و یک فیدر 35 ورقی برای کارهای کپی بزرگ وجود دارد. دارای سرعت 8.5 صفحه در دقیقه برای پرینت‎ های سیاه و سفید است. بنابراین، سریع ترین پرینتر جهان نیست، اما ظرفیت آن این اطمینان را حاصل خواهد کرد که شما بین کارها به عقب و جلو نمی‎روید.

بهترین چند منظوره: Canon imageCLASS MF247dw

بهترین پرینترهای چندکاره در سال 2018

MF247dw با سرعت یک پرینتر سریع (28 صفحه در دقیقه)، خروجی با کیفیت خوب و تعداد زیادی گزینه اتصال، یکی از پرینترهای چند منظوره ما در بازار است. با ابعاد  14.2 x 15.4 x 14.7 اینچ و وزن 12.2 کیلوگرمی، این دستگاه دارای ویژگی صرفه جویی در فضا بوده و به اندازه کافی فشرده شده است که بتواند تنها توسط یک نفر حمل شود و می تواند به راحتی میز کارتان را با کامپیوترتان در یک دفتر خانگی به اشتراک بگذارد.

این دستگاه، به لطف کاتد کاغذی بارگذاری از جلو 250 برگی، فیدر خودکار اسناد با ظرفیت 35 برگ و سینی چند منظوره یک برگی می‎تواند بیشتر نیازهای کاربران را برآورده سازد.

این مدل با گزینه های اتصال USB، Wi-Fi و Wi-Fi Direct انباشته شده است و به شما امکان چاپ وایرلس از روی گوشی همراه را به دلیل سازگاری با Apple AirPrint، سرویس چاپ Mopria و Google Cloud Print می‎دهد. همچنین شما می‎توانید نسخه های کپی شده را با استفاده از نرم افزار Canon’s PRINT Business  اسکن کنید.

اگر از مطلب بهترین پرینترهای چندکاره در سال 2018 لذت بردید ما را از نظرات بی بهره نگذارید.

با عضویت در خبرنامه آوند پرینتر آخرین مطالب و ویدئوهای آموزشی را برای شما ارسال میکنیم

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

نظرات خود را برای ما بنویسید ...