بهترین پرینتر های سال 2017 (بخش دوم)

1162

معرفی بهترین پرینتر های سال 2017 (بخش دوم)

در ادامه مطلب بهترین پرینتر های لیزری سال 2017 (بخش اول) به بررسی سایر پرینترها می پردازیم:

بهترین پرینتر جوهر افشان کانن اداری و تجاری MB2720

دفاتر خانگی و کسب و کارهای کوچک از این پرینتر لیزری چند کاره ارزان قیمت کانن بهره مند خواهند شد. این مدل برای سرعت و کارایی ساخته شده است، چاپ اول در شش ثانیه و پس از آن سرعتش تا 24 صفحه در دقیقه است. پرینت خودکار دو طرفه باعث می‎ شود کارهای چاپ بزرگ با سهولت انجام گیرد و حداکثر ظرفیت ورودی 500 برگه ‎ای، به ​​این معنی است که شما می توانید کارهای پرینت خود را تا 1000 صفحه بدون نیاز به بارگذاری مجدد کاغذ انجام دهید.

canon-MB2720

جوهر آن با تراکم بالا و دوام دو برابر، ضد لک و آلودگی بوده و تصاویر و متون با کیفیت بالا در کارهای چاپی شما ارائه می‎ دهد. کانن همچنین شامل برخی از گزینه های اتصال پرفایده است. برنامه Canon PRINT به شما اجازه می دهد اسناد را از دستگاه های تلفن همراه خود چاپ، کپی و اسکن کنید، در عین حال که AirPrint و Google Cloud Print به شما اجازه می دهند تا هر کامپیوتر یا دستگاه هوشمند را با پرینتر خود تطابق دهید.

تمام این گزینه ها با ایجاد این امکان برای شما که زمان کمتری برای چاپ و زمان بیشتری برای کار صرف کنید، بهره وری شما را افزایش می ‎دهند.

بهترین پرینتر برای کسب و کار: Brother MFCL5700DW

اگر شما نیاز به یک راه حل سازمانی برای کار پرینت خود دارید، پرینتر Brother MFCL5700DW هر دو مورد مقرون به صرفه بودن و ظرفیت انجام کارهای با بهره وری بالا را داراست. این پرینتر ظرفیت 300 برگ کاغذ را دارد که تا 1340 ورق با اضافه کردن سینی، قابل افزایش است.

با قابلیت چاپ اتوماتیک دوطرفه، فیدر خودکار سند 50 صفحه ای و سرعت چاپ 42 صفحه در دقیقه، حتی کارهای چاپ بزرگ را نیز می ‎تواند به سرعت انجام دهد و اگر شما صدها صفحه را در یک روز در آن قرار دهید، کارتریج تونر 8000 صفحه ‎ای با کارایی بالا، موجب صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد.

Brother-MFCL5700DW

صاحبان کسب و کار نیز از ویژگی های کارآمدی مانند عملیات همزمان و صفحه نمایش لمسی 3.7 اینچی آن بهره می برند که امکان اسکن کردن فضای ابری، چاپ به صورت وایرلس و سفارش خودکار در آمازون را به آنها می‎دهد.

بهترین پرینتر رنگی: HP LaserJet Pro M252dw

 پرینتهای رنگی چالاک انجام شده با این پرینتر لیزری رنگی از برند HP در دفتر یا خانه شما در انتظار شما هستند. اگر لازم است که جزوات رنگی یا آگهی‎ های تبلیغاتی مربوط به کسب و کار و یا سازمان خود را توزیع کنید، این پرینتر با رزولوشن چاپ 600dpi و چاپ رنگی 19 صفحه در دقیقه، باید پرینتر شما باشد.

این پرینتر دارای یک صفحه نمایش لمسی رنگی سه اینچی است که به شما کمک می کند جریان کار خود را ساده تر کنید و چاپ وایرلس باعث می شود که تیم شما برای دریافت کپی ‎های فیزیکی از هر نوع مواد، راحت‎ تر باشد.

HP-LaserJet-Pro-M252dw

یکی از ویژگی های خوب آن، NFC touch-to-print است که این ویژگی به شما اجازه می دهد تا گوشی هوشمند یا تبلت با NFC فعال را در برابر پرینتر نگهدارید تا بلافاصله شروع به چاپ کند. چاپ خودکار دو طرفه و مجموعه ای از برنامه های تجاری، حتی بیشتر بهره وری را افزایش می ‎دهند، در عین حال که یک پردازنده 800 مگاهرتز تمام عملیات را هموار می کند.

بهترین پرینتر تک رنگ: پرینتر Dell S2830DN Laser Printer

پرینت‎های سیاه و سفید با کیفیت بالا را با استفاده از این پرینتر لیزری سیاه و سفید Dell بدست خواهید آورد. کیفیت متمایز آن، رزولوشن بالای پایان چاپ است. این پرینتر در واقع،  1200 × 1200 نقطه در اینچ ثبت می کند و به این معنی است که حروف شما ترد، سیاه و سرزنده خواهند بود.

Dell-S2830DN

این پرینتر دل علاوه بر کیفیت چاپ بالا، با سرعت بالا نیز چاپ می‎ کند. این سرعت در حدود 40 صفحه در دقیقه است، و سرعت صفحه اول در کمتر از 6.5 ثانیه می‎باشد. همچنین یک صفحه نمایش 2.4 اینچی بصری به همراه دارد که هدایت تنظیمات و کارهای چاپی را آسان می‎ سازد. صفحه نمایش حتی گرافیک گام به گام را ارائه می دهد تا شما را از میان هر گونه مشکلات عیب یابی که اغلب برای پرینترها اتفاق می ‎افتد، بگذراند.

شما حتی می توانید برای حفاظت از کارهای چاپی محرمانه، صفحه کلید عددی را با آزاد کردن آن فقط برای افرادی که با کد کار می‎ کنند، تنظیم کنید. یکی از دلایل نزول این پرینتر این است که به یک اتصال اترنت یا USB برای چاپ نیاز دارد.

بهترین پرینتر سرعت چاپ: HP LaserJet Pro M426fdn

LaserJet Pro M426fdn سرعت 38-40 کاغذ در دقیقه را ارائه می دهد، اما همچنین دارای یک فیدر اتوماتیک سند با ظرفیت پنجاه صفحه است. دیگر ویژگی های برجسته آن شامل قابلیت های چند کاره بودن (پرینتر، اسکنر، کپی، فکس)، یک اتصال اترنت داخلی و یک صفحه نمایش لمسی رنگی سه اینچی است.

این پرینتر همچنین می تواند یک گروه کاری 10 نفره برای همکاری تیمی بهم متصل کند و قابلیت افزایش ظرفیت به سرعت پرینت سوپرشارژ تا 30 درصد توانایی پرینتر را با کارتریج JetIntelligence داراست. در کل، به تعبیری یک کارگر چاپ جدی محسوب می ‎شود.

HP-LaserJet-Pro-M426fdn

با عضویت در خبرنامه آوند پرینتر آخرین مطالب و ویدئوهای آموزشی را برای شما ارسال میکنیم

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

نظرات خود را برای ما بنویسید ...