راهنمای خرید کشوی پول

2256

راهنمای خرید کشوی پول فروشگاهی

راهنمای خرید کشوی پول :

باور داشته باشید یا نه، تمام کشو‎ی پول ها یکسان نیستند. با توجه به این، دانستن اینکه چه عواملی در انتخاب کشوی پول مناسب برای کسب و کار شما موثرند اهمیت دارد، عواملی که بیشترین تاثیر را در بهره وری شما خواهند داشت.

خرید کشوی پول

هزینه ممکن است عامل اصلی تعیین کننده باشد که کدام کشو پول برای کسب و کار شما مناسب است. قیمت کشو ها متغیر است. هنگام بررسی قیمت، همچنین باید در مورد تعداد کشو‎ های مورد نیاز، کیفیت مورد نظر و نیازهای امنیتی کلی خود فکر کنید و از طرفی سازگاری، طراحی و زیبایی شناسی را مد نظر قرار دهید.

در درجه اول، بهتر است نگاهی به نیازهای فضا و مکان خود بیاندازید. تعیین اینکه آیا کشوی شما در بالای پیشخوان قرار می گیرد یا در زیر قرار دارد دارای اهمیت است. شما همچنین باید وقتی که کشو نصب می‎شود به فضای پیشخوانی که نیاز دارید توجه کنید، به علاوه، میزان بیرون آمدن کشو، زمانی که کشو باز می‎ شود.

عناصر مختلف در مورد کیفیت کشوی پول

 طول عمر، قابلیت اطمینان و طول مدت ضمانت فقط چند عامل هستند. کشو‎های پول مربوط به صنایع سنگین به طور معمول، شامل توپ ‎های فولادی پایدار برای حالت کشویی، مکانیزم چفت شدن محکم، قفسه‎هایی با دوام طولانی مدت و بالاترین قابلیت برای تحمل بد رفتاری‎ های محیطی روزمره هستند.

اکثر کشوهای مخصوص کارهای سنگین برای میلیون ها بار باز و بسته شدن طراحی شده‎اند، مانند کشو‎های APG یا MMF و معمولا با گارانتی چند ساله همراه هستند. این نوع کشوها معمولا برای کسانی که دارای ترافیک کاری زیاد یا دوره‎ های استفاده سنگین هستند، مناسب ترین گزینه ‎اند.

خرید کشوی پول

کشو‎های پول معمولی

کشو‎های پول معمولی برای کسب و کارهایی با ترافیک سبک و متوسط ​​مناسب هستند. این جعبه ها برای باز کردن دستی یا الکترونیکی (یا هر دو) طراحی شده اند و به طور معمول تا حدود یک میلیون تراکنش الکترونیکی یا 300000 مرتبه باز شدن دستی، قابل اطمینان هستند. شما همچنین می توانید برخی از این کشوها را پیدا کنید که تا دو سال ضمانت نامه ارائه می ‎دهند. با استفاده از جعبه های استاندارد، چرخ غلتک ‎های قابل اعتماد ​​پیدا خواهید کرد که برای دوام در استفاده ‎های کم تا متوسط طراحی شده ‎اند.

سازگاری یک عامل مهم است که نباید نادیده گرفته شود. تصور کنید که وارد فرآیند خرید یک کشوی پول نقد و نصب آن شده‎اید و سپس متوجه می ‎شوید که نرم افزار سیستم فروش شما با کشو سازگار نیست. از آنجا که بسیاری از بسته‎های نرم افزاری مختلف وجود دارند، همیشه باید تحقیق کنید تا مطمئن شوید که کدام نوع از اجزای سخت افزاری با سیستم شما سازگار است.

خرید کشوی پول

نوع برقی کشو پول

در کنار خطوط سازگاری، شما همچنین باید نوع برقی که مورد نیاز کشو شماست را در نظر بگیرید، مگر اینکه یک طرح دستی و مستقل انتخاب کنید. برخی از کشو‎های پول می توانند از طریق رایانه شما و بوسیله سریال رایانه یا پرینتر و یا رابط USB شارژ شوند، در حالی که برخی دیگر نیاز به یک منبع تغذیه AC (آداپتور) دارند. همیشه مطمئن شوید که اگر یک کشو خریداری می کنید که برای اتصال به برق از طریق رایانه یا پرینتر طراحی شده، وسایل شما دارای عناصر تطبیق یافته لازم باشند.

هنگام خرید یک کشوی پول جدید، همچنین می‎ خواهید در مورد فضای کشو فکر کنید. برخی از کشو‎ها دارای فضای اضافی زیر کشو برای نگهداری سکه و یا ذخیره سازی امن اسکناس‎ های درشت می‎ باشند. اگر این ویژگی را لازم دارید، باید قبلا در مورد آن تصمیم بگیرید.

همچنین هنگامیکه فضای کشو را بررسی می ‎کنید، ممکن است بخواهید از کشو‎های سازگار استفاده کنید. در عین حال که بعضی از کشو‎ها استاندارد هستند، برخی دیگر دارای گزینه هایی مانند قسمت‎ های قابل تنظیم، نگهدارنده‎ های اسکناس و سینی های سکه قابل جابجایی می باشند.

خرید کشوی پول

سیستم‎های POS

برخی از سیستم‎های POS (صندوق فروشگاهی) برای گشوده شدن خودکار کشو پول بر اساس هر معامله‎ای که نیاز به دریافت رسید دارد طراحی شده اند ، در حالی که برخی دیگر برای باز شدن تنها پس از معاملات نقدی طراحی شده‎ اند. اگر سیستمی دارید که برای انجام معاملات کارت اعتباری باز نمی شود، پس باید یک کشو با اسلات چندتایی خریداری کنید.

اسلات‎ های چندتایی در مقابل کشو قرار می‎گیرند و به صورت شکاف‎ های تک، دوگانه یا سه گانه طراحی شده ‎اند. این اسلات ها به این منظور طراحی شده اند تا شما بتوانید رسید کارت اعتباری، چک، اسناد و غیره را، بدون باز کردن کشو خود، داخل کشو بیندازید.

امنیت در انتخاب کشو پول

پیشگیری از گم شدن، کلیدی برای اجرای یک کسب و کار موفق است، که باعث می شود امنیت یک عامل مهم در انتخاب یک کشوی پول نقد باشد. برای اینکه به شما برای تصمیم گیری درمورد میزان امنیت مورد نیاز کمک شود، عوامل زیر را در نظر بگیرید: چند کارمند از کشو استفاده می ‎کنند؛

هر چند وقت یکبار کشو بدون مراقب رها می‎ شود و چقدر پول به طور معمول در کشو نگهداری می‎ شود. ویژگی‎های امنیتی، از قفل کشو (دستی یا اتوماتیک) و قفسه ‎های قفل شونده، تا بخش ‎های پنهان قفل شده و طراحی فولادی سنگین متغیر می‎ باشند.

خرید کشوی پول

یکی دیگر از ویژگی های مفید اما شناخته نشده، جلوگیری از اجرای معامله در صورتی که کشوی پول به طور کامل بسته نشده باشد، خواهد بود. همه کشو‎ها یا نرم افزارهای فروش نهایی این ویژگی را پشتیبانی نمی ‎کنند، بنابراین اگر این نکته برای شما اهمیت دارد با تحقیق، در مورد آن مطمئن شوید.

زیبایی شناسی کشوی پول شما چیزی است که فقط شما می توانید اهمیت آن را تعیین کنید. کشو‎های پول در بسیاری از رنگ ها، اندازه ها و سبک های مختلف ارائه می ‎شوند، اما به طور کلی توصیه می‎ کنیم ابتدا اولویت های بالا را در نظر بگیرید.

کشو های نقدی، برای اکثر کسب و کارها مورد نیاز هستند و دانستن اینکه چگونه یک انتخاب مناسب برای خود انجام دهید، می تواند موجب صرفه جویی در زمان و پولتان شود، در عین حال که باعث ایجاد یک کسب و کار امن تر و کارآمد تر خواهد شد.

در آخر پیشنهاد می کنیم از قسمت کشوی پول آوند پرینتر دیدن فرمایید.

اگر مطلب راهنمای خرید کشوی پول برای شما مفید بود، لطفا با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری رسانید.

با عضویت در خبرنامه آوند پرینتر آخرین مطالب و ویدئوهای آموزشی را برای شما ارسال میکنیم

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

نظرات خود را برای ما بنویسید ...