راهنمای خرید کارت پرینتر (بخش دوم)

1182

راهنمای خرید کارت پرینتر (بخش دوم) – خرید کارت پرینتر

در ادامه مطلب قبلی یعنی راهنمای خرید کارت پرینتر (بخش اول)

خرید کارت پرینتر : رمزگذاری

یکی از ساده ترین راه ها برای بهبود امنیت شما، استفاده از کارت های کد گذاری شده است، که البته، انواع متعددی برای آن وجود دارد.

نوارهای مغناطیسی ساده ‎ترین نوع هستند، اما محدودیت ‎هایی برای استفاده از آنها وجود دارد و همچنین دارای دوام حداقل هستند، به طوریکه مستعد پاک شدن در طول زمان می ‎باشند. دو روش برای رمزگذاری وجود دارد، ویژگی مغناطیسی بالا و ویژگی مغناطیسی کم، که به عناوین HiCo و LoCo نیز شناخته می شوند.

کارت های HiCo با یک میدان مغناطیسی قوی ‎تر برای دوام بیشتر ساخته می شوند و با عمر طولانی تر، مانند کارت شناسایی کارمندی، مفید واقع می‎شوند.  LoCo از میدان مغناطیسی کمتری استفاده می کنند، اما برای برنامه های کوتاه مدت که ممکن است لازم باشد اغلب آنها را رمزگشایی کنند، مانند گذراندن تعطیلات آخر هفته و یا کلید اتاق هتل، بهتر است.

راهنمای خرید کارت پرینتر (بخش دوم)

کارتهای شناسایی، گزینه های امنیتی پیشرفته با انواع مختلف کارت های قابل برنامه ریزی، ارائه می دهند.

این محصول هوشمند یک گزینه قابل اعتماد و همه کاره هستند که با استفاده از یک سیستم امنیتی مقاوم در برابر تهدید، برای ایجاد امنیت بیشتر استفاده می ‎شوند. اطلاعات تماس در کارت ها وجود دارند، که در هنگام اتصال با ریدر می تواند برای انجام انواع اقدامات مختلف برنامه ریزی شود.

نسخه های بدون تماس از این کارت ها نیز در دسترس هستند و می توانند در فاصله ‎ای کوتاه از یک ریدر استفاده شوند. استفاده معمول از این کارت ها، به صورت یک کارت مجاورتی برای دسترسی به مناطق خاصی از یک ساختمان است.

خرید کارت پرینتر: لمینیت و هولوگرام

برخی از مدلها علاوه بر قابلیت چاپ و کدگذاری استاندارد، قابلیت لایه بندی نیز دارند. در سطح زیرین، لمینیت طراحی شده است تا یک پوشش محافظ برای استفاده طولانی مدت از کارت های شما اضافه شود. بسته به پرینتر و نوع موادی که پرینت روی آن انجام می‎شود، می توان از یک ورقه نازک و یا یک ورقه ضخیم فیلم، برای لمینیت استفاده کرد. همانطور که انتظار می رود، فیلم های ضخیم معمولا دوام طولانی تری از فیلم نازک دارند.

راهنمای خرید کارت پرینتر (بخش دوم)

حالت لایه لایهای لمینیت کارت شناسایی، از سطح چاپ شده محافظت می کند و می تواند برای ویژگی های امنیتی اضافی استفاده شود،مانند هولوگرام یا لایه های جوهر UV.

لمیناتورها همچنین می توانند برخی گزینه‎ های امنیتی اضافه شونده را با اجازه دادن به کاربران برای اضافه کردن تکه های هولوگرافی و یا پرینت کردن روی یک یا هر دو طرف کارت خود، مهیا کنند. این کار را می توان در قالب های مختلف انجام داد که از ساده تا فوق العاده پیچیده تغییر می‎ کنند. شما بسته به نیازهایتان، ممکن است پرینترهایی با گزینه های پیشرفته تر را مطلوب بدانید. بعضی از پرینترها حتی می توانند برای امنیت بیشتر، نوعی نشانگذاری به کارت اضافه کنند.

نرم افزار و قابلیت اتصال

از آنجایی که پرینترهای ID کارت به طور کلی به عنوان بخشی از یک سیستم یکپارچه شده با نرم افزار و به طور بالقوه دارای چندین کاربر، استفاده می شوند، قابلیت اتصال در آنها نقش مهمی دارد. USB 2.0 اتصال استاندارد بین پرینترها و رایانه ها است، و به عنوان یک روش جهانی و به خوبی تاسیس شده شناخته می‎ شود. این اتصال بسیار قابل اعتماد است، اما خود به خود قابلیت ‎های شبکه‎ ای و موقعیت یابی واحد کاری را محدود میکند، زیرا به اتصال به یک دستگاه تکی نیاز دارد.

اینترنت گام بعدی است و اجازه شبکه ‎ای شدن مستقیم پرینترها به یک شبکه را می‎ دهد، همچنین اجازه می‎ دهد چندین کاربر در رایانه ‎های مختلف و احتمالا در مکان های مختلف، از یک پرینتر کار کنند یا امکان دسترسی به چند پرینتر برای کارهای بزرگ یا سفارشی وجود داشته باشد. در نهایت، اتصال Wi-Fi یا بی سیم، گام بعدی است، و نیاز به وجود کابل ها را هنگام اتصال به پرینتر حذف می کند.

نرم افزار ها

نرم افزار ها نیز، هر چند که از ویژگی ‎های مستقیم پرینتر نیستند، اما می‎ توانند برای مدلهای معینی به طور خاص در دسترس بوده و یا ساخته شوند. مهم این است که نرم افزاری را پیدا کنید که می توانید بر آن تکیه کنید و ویژگی هایی لازم برای نگهداری سازماندهی شده شناسه های شما را داشته باشد.

همچنین بعضی از آنها، گزینه‎ های امنیتی اضافه تر برای کار با چندین کاربر ارائه می دهند و می توانند همانطور که شما به عنوان یک کسب و کار یا گروه رشد می‎کنید، ویژگی‎های خود را همراه با شما ارتقا دهند. این همان چیزی است که شما را قادر به برنامه ریزی کارت های هوشمند، ساختن هولوگرام ها و به طور کلی تولید ID های خوب می کند.

کارت پرینترها برای انواع کسب و کارها و سازمانها در دسترس هستند، مدل های پایه آنها به گروه های کوچک اجازه می دهند به سادگی کارت هایی برای اعضای خود ایجاد کنند و پرینتر های پیشرفته ‎تر، به کسب و کارهای بزرگ و تجارتهای گسترده، اجازه محافظت از مردم، اموال و دارایی‎های خود را با استفاده از یک شبکه بسیار امن تشخیص هویت، می‎دهند.

ویدئو راهنمای خرید کارت پرینتر با زیرنویس فارسی:

با عضویت در خبرنامه آوند پرینتر آخرین مطالب و ویدئوهای آموزشی را برای شما ارسال میکنیم

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

نظرات خود را برای ما بنویسید ...