لیبل پرینتر صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

1058

لیبل پرینتر صنعتی چه کاربرد و ویژگی هایی دارد؟

لیبل پرینتر صنعتی ، فقط برای تولید کنندگان مناسب نیست

زمانی که اصطلاح ” لیبل پرینتر صنعتی ” را می ‎شنوید چه تصوری از آن دارید؟ ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد احتمالا اقلامی را تصور کنید که در یک مرکز توزیع و یا خارج از آن بررسی می ‎شوند و یا شاید یک خط مونتاژ را در یک کارخانه تولید در نظر می ‎آورید.البته هر دو این تصورات درست هستند، اما آنها تنها مکان هایی نیستند که می ‎توان در آن یک لیبل پرینتر صنعتی پیدا کرد.

لیبل پرینتر صنعتی نوعی چاپگر صنعتی است که بدنه ای مقاوم و سرعت چاپ بالایی دارد. همین دلایل باعث شده که به آن چاپگر صنعتی بگویند. با استفاده از این دستگاه می توان بر روی انواع برچسب ها چاپ مورد نظر را انجام داد. این پرینتر از نوع حرارتی می باشد به همین دلیل در این وسیله به ریبون هم برای چاپ نیاز است.

لیبل پرینتر صنعتی امروزه به طور گسترده‎ای در صنایع مختلفی مانند مراقبتهای بهداشتی، خرده فروشی‎ها و حمل و نقل و تدارکات برای برنامه های روزمره از جمله ردیابی دارایی، مدیریت موجودی، شناسایی اقلام، حمل و نقل و دریافت استفاده می ‎شوند. و اما چرا؟

لیبل پرینتر صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

لیبل پرینترهای صنعتی بادوام و ماندگار ساخته شده اند.

سازندگان بزرگ این قبیل پرینتر‎ها از جمله زبرا ، wasp، Datamax-O’Neil و TSC این سری از محصولات خود را که می‎ توان به آنها به چشم یک نیروی کار پرتلاش نگاه کرد، داخل محفظه‎ های فلزی ساخته ‎اند تا از آنها در برابر عوامل مختلف محافظت کنند. تمام برندهای تجاری، پرینترهای خود را برای جلوگیری از نفوذ ذرات گرد و غبار و مایعاتی مانند مواد شیمیایی و آب، مهر و موم کرده ‎اند.

اکثر مدلهای ارائه شده که در دمای بسیار بالا هم کار می‎کنند، در فضاهای کاری بسیار سرد و یا حتی فضاهایی که کنترل آب و هوا در آن وجود ندارد نیز قادر به کار کردن هستند. آنها همچنین لیبل ‎هایی را تولید می‏ کنند که آماده ضد عفونی شدن برای استفاده در آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و داروخانه ها هستند.

لیبل پرینتر صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

آنها قادرند به صورت 24/7  کار کنند.

اکثر صنایع دارای شرکت ها و دپارتمان هایی هستند که روز و شب کار می‎ کنند. به سادگی می ‎توان گفت این سازمان ها که دارای مأموریتهای بحرانی هستند نمی‏ توانند ریسک پرهزینه زمان خرابی را بپذیرند. تولید کنندگان پرینترها برای اطمینان از کارایی بالا و بدون وقفه در چنین محیطهایی، لیبل پرینتر صنعتی را با قطعاتی با طول عمر بالا مجهز می‎ نمایند، بطوریکه شرایط کاری سخت چاپ 24/7، یعنی چاپ 24 ساعته در 7 روز هفته را پشتیبانی می‎کنند.

علاوه بر این، در بسیاری از مدلها گزینه‎ای برای چاپ انتقال حرارتی یا حرارتی مستقیم برای چاپ بارکدها، برچسب ها و بلیط ها قرار می ‎دهند. این امر باعث انعطاف پذیری عملیاتی بالا در ساختمان های شلوغی خواهد شد که هرگز از کار باز نمی ‎ایستند.

پرینترهای بارکد صنعتی برچسب هایی با کیفیت بالا تولید می کنند.

هر اپلیکیشن پرینت دارای موارد چاپ و الزامات مختلفی است. شرکت ها ملزم به رعایت مقررات صنعتی، فدرالی و بین المللی روی پرینترهای خود هستند. آنها باید دارای برچسبهای انطباقی باشند که مقاومت این پرینترها را در برابر شرایط سخت تایید ‎کند. همچنین باید میزان دقت و خوانایی را ارائه دهند که در طول زنجیره تامین مورد نیاز است. پای بندی به این موارد مانع از کاهش سرعت شده و از اشتباهاتی که بر سر راه بهره و‎ری مطلوب قرار دارد جلوگیری می ‎نماید.

تولید کنندگان پرینترها،‎ صنایعی را که از آنها پشتیبانی می ‎کنند به خوبی شناخته و درک می ‎نمایند؛ به همین دلیل است که آنها دارای گزینه ‎های متفاوتی برای تنظیم چندین نوع چاپ برچسب هستند.

شما می توانید با رزولوشن 203، 300، 400 یا 600 dpi (نقطه در اینچ)، سرعت چاپی که می تواند از 8 تا 14 اینچ در ثانیه (ips) باشد و برچسب هایی با عرض 4، 6، یا 8 اینچ و یا حتی بزرگتر، لیبلهای خود را چاپ کنید. اکثر مدل ها دارای بیش از یک رابط هستند، از جمله رابطهای سریال، موازی و USB. از طرف دیگر برخی از مدلها با تکنولوژی بلوتوث و یا اترنت داخلی برای سیگنال های سریع و امن در شرکتهایی که دارای شبکه ‎های وایرلس هستند، تجهیز شده اند.

لیبل پرینتر صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

صرف نظر از امکانات مختلف، تمامی مارکهای پرینترهای بارکد صنعتی‎ دارای تصاویر ، متن، و گرافیک واضحی هستند و می‎توانند به درستی هر قسمت از معاملات و تراکنشها را ثبت نمایند.

تنظیمات، تعمیرات و نگهداری و استفاده از لیبل پرینتر صنعتی آسان است.

عملکرد، دوام و کیفیت تنها مزایایی نیستند که سازمان ها از لیبل پرینتر صنعتی خود انتظار دارند. آنها می‎خواهند تجهیزاتی داشته باشند که استفاده از آن آسان است.

برای پاسخگویی به خواسته‏های شرکت ها در سراسر جهان، سازندگان چندین ویژگی ارائه می‎دهند که عملکرد و قابلیت پاسخگویی پرینتر‎های امروز را بهبود می بخشد، از جمله:

  • پانلهای جلویی بزرگ، صفحه نمایش رنگی و لمسی، پنجره های مخصوص مواد چاپی و درب های جانبی برای افزایش بارگذاری مواد چاپی و نگهداری از آنها.
  • زبان های چاپ جهانی که امکان ادغام و هماهنگی آسان با سیستم های موجود را فراهم می‎کنند.
  • نرم افزار مدیریت دستگاه از راه دور که به شما امکان می‎دهد تا از هر مکانی پرینتر‎های موجود در شبکه را نظارت و مدیریت کنید.
  • فن آوری چاپ هوشمند که نیاز به وجود رایانه های شخصی را با فعال کردن پرینتر‎ها به صورت ” Standalone ” از بین می برد.

اگر می ‎خواهید چیزهای بیشتری در این زمینه یاد بگیرید، می‎توانید راهنمای چاپ بارکد پرینتر خود را بررسی کرده و یا با یک مشاور تماس بگیرید. 02188820036

با عضویت در خبرنامه آوند پرینتر آخرین مطالب و ویدئوهای آموزشی را برای شما ارسال میکنیم

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

نظرات خود را برای ما بنویسید ...