• خانه >
  • نمایندگی کارتریج G&B

نمایندگی کارتریج G&B


نمایندگی کارتریج G&B

آوند پرینتر نمایندگی کارتریج G&B را در راستای گسترش خرید کالای ایرانی به عهده گرفته تا این محصول تولید داخل کشور را به دست مشتریان برساند. ضمن همکاری رضایتمند با این برند ایرانی، قیمت کارتریج G&B زیر نظر همین برند در سایت تخصصی ماشین های اداری آوند پرینتر درج می گردد.

برای مشاهده لیست قیمت کارتریج G&B موجود در آوند پرینتر و خرید آن روی لینک زیر کلیک کنید:

لیست قیمت کارتریج G&B

با کلیک روی لینک بالا به بخش فروش کارتریج G&B وارد شده و می توانید کارتریج های لیزری (کارتریج تونر) مورد نظر خود را سفارش دهید. کارتریج هایی همچون:

کارتریج HP G&B

کارتریج Samsung G&B

کارتریج Brother G&B

کارتریج Canon G&B

کارتریج های G&B علاوه بر کیفیت مناسب و راضی کننده، دارای گارانتی نیز می باشند. چنانچه مشکل و خرابی هنگام استفاده از آن بوجود بیاید، می توان آنرا به گارانتی شرکت تحویل داده تا تعمیر یا تعویض انجام شود. اما باید در نظر داشت کمتر پیش می آید که کاربر، درگیر تعمیر و تعویض کارتریج شود.

این کارتریج ها قابل شارژ بوده و پس از اتمام تونر شارژ آنها، دوباره قابل شارژ هستند.

درباره برند G&B

شرکت بازرگانی آریا لیزر ایرانیان فعالیت خود را در سال 1391 در زمینه کارتریج های لیزری آغاز نمود. در سال 1394 موفق به کسب مجوز های لازم برای تولید کارتریج های G&B در ایران توسط سازمان صنعت و معدن و تجارت و اتحادیه صنف فناوران رایانه شد.

این شرکت علاوه بر تولید کارتریج کاملاً ایرانی با کیفیت مطلوب، در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی نیز قدم بزرگی برداشته است و باعث اشتغال زایی شده است. هم اکنون کارتریج های G&B تبدیل به یکی از شناخته شده ترین برند ها در ایران شده است.

در زیر می توانید مجوز ها و استانداردهای کسب شده این برند را مشاهده کنید:

G&B مجوز های و استاندارد هاG&B مجوز های و استاندارد ها