• خانه >
  • تعمیر تجهیزات فروشگاهی و بانکی

تعمیر تجهیزات فروشگاهی و بانکی


دپارتمان تعمیر تجهیزات فروشگاهی و بانکی

دپارتمان تعمیر و نگهداری تجهیزات فروشگاهی و بانکی آوند پرینتر، در زمینه تعمیرات تخصصی دستگاه های فیش پرینتر، لیبل پرینتر، بارکد اسکنر، صندوق فروشگاهی و ماشین حساب نامی آشنا، معتبر و با سابقه در بین همکاران صنف ماشین های اداری و فروشگاهی می‌باشد. سرعت پاسخگویی در این حوزه یکی از فاکتور های مهم حفظ مشتری است. قطع سیستم های فروشگاهی و اختلال در تجهیزات ارائه خدمات به مشتریان در فروشگاه ها لطمات مالی بالایی به همراه خواهد داشت. به همین دلیل ارائه خدمات آوند به این دسته از مشتریان از سرعت بالایی برخوردار است.

ثبت درخواست تعمیر تجهیزات فروشگاهی

"*" indicates required fields

مشکل در چه دستگاهی پیش آمده است؟*

مشاوره خرید ماشین‌های اداری و فروشگاهی

کارشناسان ما آماده پاسخگویی برای مشاوره خرید و تعمیر ماشین‌های اداری و تجهیزات فروشگاهی هستند.


هدف جلب رضایت مشتری است

اعتقاد داریم که مشتری بزرگترین سرمایه ماست و لیست مشتریان ما گواه این مطلب است که حضور ما در این صنعت حضوری دراز مدت و بر حسب اعتماد دو طرف بوده است. دو عامل اساسی سبب گردیده است که آوند دستگاه های فیش پرینتر، لیبل پرینتر، بارکد اسکنر، صندوق فروشگاهی و ماشین حساب تعمیر شده توسط تعمیرکاران خود را گارانتی کرده و به مشتری تحویل دهد. این دو عامل عبارتند از:

1- استفاده از قطعات اورجینال یا با کیفیت استاندارد مورد تایید تعمیرکاران حرفه ای
2- تعمیر توسط نیروی انسانی متخصص، ماهر و با تجربه

تعمیر تجهیزات فروشگاهی و بانکی

با گسترش فضای تجارت الکترونیک خدمت رسانی به مشتریان از سرعت بالایی برخوردار شده است. درخواست مشتری برای ارائه خدمات سنتی با سرعت بیشتر یکی ار اثرات فضای مجازی بر زندگی روزمره انسان هاست. فروشگاه های زنجیره ای، سوپرمارکتها و کلیه فروشندگان کالا برای ایجاد رضایت بیشتر در مشتری و افزایش سرعت در ارائه خدمات به فناوری اطلاعات روی آورده و از صندوق های فروشگاهی، تجهیزات کامپیوتری، نرم افزارهای فروش، پرینترهای حرارتی، پرینترهای لیبل، بارکد خوان و… استفاده می کنند. دامنه استفاده از این نوع تجهیزات بسیار گسترده شده است. به دلیل استفاده از تجهیزات فروشگاهی در محیط های مختلف نیاز به ارائه خدمات و تعمیر تجهیزات فروشگاهی و بانکی نیز رو به افزایش می باشد.

تعمیر تجهیزات فروشگاهی و بانکی

در نظر سنجی انجام شده از مشتریانی که از خدمات آوند استفاده می کنند، مشخص گردیده است که سازمان ها، فروشگاه ها و افرادی که تعمیرات دستگاه های خود را به آوند می سپارند اغلب به توصیه مشتریانی است که حداقل یکبار تجربه استفاده از خدمات آوند را داشته اند و این موضوع برای ما باعث افتخار است. آوند تلاش دارد توان تعمیراتی مجموعه خود را بر روی ارائه خدمات بهتر به مشتریان و حفظ آنها متمرکز نماید.
یکی از عواملی که مشتریان آوند را به حفظ ارتباط و تکرار تجربه استفاده از خدمات آوند ترغیب می نماید سرعت عمل بخش تعمیرات در عیب یابی و اطلاع رسانی به مشتری است. پس از ارائه اطلاعات دقیق به مشتری و جلب نظر او برای تعمیر دستگاه، سرعت در تعمیر، تست و تحویل دستگاه به مشتری از دیگر ویژگی های آوند است.

تعمیرات تجهیرات فروشگاهی و بانکی در کمترین زمان ممکن انجام و در لابراتوار مجهز آوند تست و تحویل مشتری می گردد. استفاده از خدمات سریع تعمیر تجهیرات فروشگاهی و بانکی آوند مزیت قیمت مناسب را هم برای مشتری به همراه خواهد داشت. مقایسه خدمات، قیمت و سرعت تعمیر تجهیرات فروشگاهی و بانکی در آوند نسبت به سایر همکاران صرفه اقتصادی و اطمینان خاطر را برای مشتری به ارمغان می آورد.

تعمیر تجهیزات فروشگاهی و بانکی

دپارتمان تعمیرات پرینتر و کپی آوند علاوه بر برندهای ذکر شده سایر برندهای موجود در بازار را نیز تعمیر و پشتیبانی می نماید.

با ما تماس بگیرید.

مشاوره خرید ماشین‌های اداری و فروشگاهی

کارشناسان ما آماده پاسخگویی برای مشاوره خرید و تعمیر ماشین‌های اداری و تجهیزات فروشگاهی هستند.

 

تعمیر صندوق فروشگاهی در آوندپرینتر

برای آشنایی با تعمیر صندوق فروشگاهی ابتدا باید یکسری اطلاعات در مورد آنها داشته و سپس به تعمیر آنها اقدام نمود. ما در این مقاله ابتدا به تعریف صندوق فروشگاهی پرداخته و سپس انواع و مزایای آنرا بیان کرده و در انتها در مورد تعمیر صندوق فروشگاهی یا صندوق مکانیزه فروشگاهی سخن می‌گوییم.

صندوق فروشگاهی چیست؟

سیستم پوز یا صندوق فروشگاهی که خلاصه شده point of sale می‌باشد، اخرین مرحله خرید مشتری از یک فروشگاه یعنی پرداخت مبلغی که خرید نموده می‌باشد. البته گاهی پوز را محل پرداخت وجه کالاهای خریداری‌شده بیان داشته و اینگونه تعریف می‌کنند.

به عنوان تعریف کامل‌تر می‌توان اینگونه بیان داشت که سیستم پوز یا صندوق فروشگاهی یک شبکه کامپیوتری با یک رایانه اصلی می‌باشد. این رایانه خود به چند پایانه صندوق پرداخت برای دریافت و ثبت نمودن اطلاعات خرید و پرداخت مشتریان متصل می‌باشد. در سیستم پوز به تجهیزات سخت افزاری مختلفی مانند بارکدخوان، پایانه پرداخت از طریق کارت، کشو پول نقد و غیره مورد نیاز بوده تا فرآیند ثبت اطلاعات در نرم افزار حسابداری صندوق فروشگاهی به صورت خودکار و با سرعت بیشتری انجام گردد.

با در نظر گرفتن این تعریف می‌توان بیان داشت که هر کسب‌و‌کاری با توجه به نوع کالا یا خدمتی که ارائه می‌کند و اندازه آن کسب‌و‌کار به تجهیزات سخت‌افزاری مختلفی برای بهره برداری از امکانات صندوق فروشگاهی نیاز دارد.

انواع صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی ECR: در واقع ماشین حسابی دارای نرم افزار فروشگاهی می‌باشد که قابلیت تغییر یا ارتقاء را دارا نمی‌باشد. تمامی امور توسط نمایشگر ۴ اینچی که بر روی ماشین حساب سوار بوده قابلیت تنظیم و مشاهده دارد. صندوق فروشگاهی که ذکر شد قابلیت اتصال به بارکد خوان را دارد که سبب ارتقاء سرعت عملیات فروش می‌شود و برای فروشگاه‌های کوچک که نیازمند سیستم پیشرفته نمی‌باشند، مناسب می‌باشد.

صندوق فروشگاهی POS: صندوق فروشگاهی پوز بهترین مدل صندوق‌ها از نظر عمر استفاده و چند کاربر بوده و این صندوق دارای نرم افزار فروشگاهی قابل تنظیم و تغییر هستند. صندوق فروشگاهی کامپیوتری بوده که حالت فروشگاهی تنظیم شده و به راحتی با دارا بودن یک سیستم کامپیوتری با اضافه نمودن صندوق، بارکد خوان، فیش پرینتر و نرم افزار کامپیوتر به صندوق فروشگاهی پوز، کاربری آن تغییر پیدا خواهد کرد. در این سیستم کیس دارای اهمیت فراوانی می‌باشد که از رم، هارد، CPU و موارد دیگر تا حد نیاز بهره گرفته شده است.

صندوق فروشگاهی POS Touch: صندوق فروشگاهی پوز تاچ یا صندوق لمسی به سیستمی ‌گفته می‌شود که نمایشگر آن لمسی می‌باشد و تمامی امور با صفحه نمایشگر لمسی انجام و مدیریت می‌گردد. در این صندوق فروشگاهی از کیبورد یا صفحه کلید و موس استفاده ای نشده بلکه مانیتور صندوق تمامی این کارها را انجام داده و مدیریت می‌کند. از سویی نیز کیس صندوق فروشگاهی لمسی در مانیتور جا سازی می‌گردد که سبب ایجاد ظاهر شکیل و کاربری لذت بخش شده و کمترین فضا را اشغال می‌کند .

صندوق فروشگاهی چه مزایا و قابلیت هایی را دارا هستند؟

1- صرفه جویی در زمان و انرژی

شما با داشتن صندوق مکانیزه فروش می توانید در زمان و انرژی خودتان صرفه جویی نموده و مدیریت آسانتری برای مشتریان و فروشگاه خود به کارببرید.

2- سرعت در پردازش حسابداری فروشگاه

وقتی در کنار نرم‌ افزار حسابداری خود از یک نرم‌ افزار صندوق فروشگاهی استفاده می‌نمایید، تمامی فرایندهای حسابداری و انبارداری شما دقیق ثبت شده و این توانایی را دارید در بازه  زمانی مورد نظر خودتان همانند گزارشات روزانه یا هفتگی خروجی گرفته و هزینه ای سربار را کاهش داده و همین امر موجب حسابرسی راحت تر کارهایتان می‌شود.

3- درصد خطا احتمالی کاهش پیدا می‌کند

شما با صندوق فروشگاه این توانایی را داشته تا اشتباه محاسباتی کسب و کار خود را به حداقل رسانیده و ضرر های احتمالی ناشی از خطا های انسانی و محاسباتی را به حداقل برسانید.

4- مدیریت موجودی حساب

در یک کسب و کار فروشگاهی موجودی مهمترین دارایی شما بوده و از این رو اطلاع از موجودی فعلی و ثبت دقیق سفارشات اهمیت فراوانی دارد و یک سیستم صندوق فروشگاهی هنگامی فروش یک محصول، موجودی آن در لحظه از موجودی انبار کم شده و مسئول انبار در جریان همه امور قرار می‌گیرد. حال اگر محصولی کم باشد و نیاز به شارژ مجدد داشته باشد یا محصولی فروش ندارد تصمیم لازم را می‌گیرد.

5- مدیریت مشتریان فروشگاه

یکی از قابلیت های صندوق های فروش امروزی امکان نگهداری سابقه مشتریان بوده که شرایطی را برای شما فراهم می‌سازد که این توانایی را داشته باشید تا اطلاعات مشتریان خود را ذخیره نموده و با هر مشتری نسبت به سابقه ای که دارد رفتار کنید.

6- شفافیت در خرید محصولات

صندوق مکانیزه فروش با فاکتور فروشی که تحویل مشتری می‌دهد، مانع از هرگونه شبهه و سوتفاهم احتمالی می‌شود. به این دلیل که مشتری همه چی را دیده در نتیجه اطمینان آن برای خرید از شما افزایش می یابد.

7- مدیریت کارکنان فروشگاه

یک معیار مهم برای انتخاب یک نرم افزار صندوق فروشگاه توانایی در مدیریت کارمندان و بستن شیف کاری می‌باشد به این دلیل که هر کارمند شما باید از یک سطح دسترسی خاصی بهره مند باشد و کاملا شفاف باشد که در هر شیفت چقدر فروش محصول داشته ایم تا از این طریق بتوان از سو استفاده های احتمالی ممانعت به عمل آورد و علاوه بر این بتوان بر روی ساعت کاری کارمندان نظارت مستقیم کرد..

8- قابلیت اتصال به بارکد خوان

وجود بارکد خوان که برای استخراج اطلاعات اقلام و اجناس و شناسایی آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد و در محاسبه سریع قیمت و افزودن به جمع کل مبلغ خرید، کاربرد فروانی دارد و همچنین این دستگاه این توانایی را داشته تا از طولانی شدن صف های مشتریان در فروشگاه ها مخصوصا فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای جلوگیری بعمل آورده به همین دلیل فرایند پرداخت پول توسط مشتری، به کمک صندوق‌های فروشگاهی به سرعت انجام می‌گیرد. این ویژگی برای مشتری‌ها خیلی جالب می‌باشد، زیرا آنها اصلا معطل شدن و هدر دادن وقت خود را دوست نداشته و از آن بیزارند. همچنین وجود اسکنر، سبب افزایش دقت ثبت محصولات خریداری شده شده و خیالتان بابت کاهش خطاهای انسانی کاملا راحت می‌شود.

صندوق‌های فروشگاهی مکانیزه چه مشکلاتی دارند؟

  • مشکلات نرم‌افزاری

گاهی برای نرم‌افزار شما ایراداتی پیش می‌آید. در این گونه مواقع وجود یک واحد پشتیبان از طرف شرکت ارائه‌دهنده نرم‌افزار بسیار به شما کمک خواهد کرد. به عنوان مثال اگر از سایت آوند پرینتر اقدام به خرید کنید، پشتیبانی و خدمات پس از فروش متنوعی را به شما ارائه خواهد داد.

  • مشکلات امنیتی

یکی از بزرگترین استرس ها نگرانی‌های هر سیستم الکترونیکی مشکلات امنیتی آن می‌باشد. هکرها به سیستم‌های صندوق های فروشگاهی علاقه‌مند می‌باشند، زیرا این سیستم‌ها اطلاعات حساس مانند داده‌های کارت اعتباری را در خود ذخیره دارند. بنابراین، برای موفقیت کسب‌وکار شما مهم می‌باشد که از جای قابل اعتمادی سیستم صندوق فروشگاهی خود را خریداری نمایید.

تعمیر صندوق های فروشگاهی

برای تعمیر صندوق های فروشگاهی و هم چنین صندوق های فروشگاهی مکانیزه یا باید آموزش های لازم را دیده و خودتان در تعمیر آن خبره باشید که با توجه به گسترده گی و تنوع بالای این وسیله کاری بسیار سخت می‌باشد. اما پیشنهاد ما به شما مراجعه به مراکز تخصصی تعمیر این محصول می‌باشد و با توجه به حساسیت بالای این صندوق ها و ضرورت وجودش در هر فروشگاهی بهتر است صندوق را به مراکز مطمئن برای تعمیر بسپارید. می‌توانید از خدمات ما یعنی آوند پرینتر استفاده کرده و با متخصصان ما در ارتباط باشید.

پیشنهاد خرید

اگر شما هم قصد خرید صندوق فروشگاهی برای فروشگاه، رستوران و یا سوپرمارکت خود دارید، می‌توانید به بخش فروش صندوق فروشگاهی سایت آوند پرینتر مراجعه کرده و تنوع محصولات ما را مشاهده کنید.