فیش پرینتر زد ای سی ZEC N260E

فیش پرینتر زد ای سی مدل N260E به رنگ سفید براق و عرض چاپ 8 سانتی متر با سرعت 230 میلمتری در میلیمتر با تکنولوژی چاپ حرارت مستقیم همینطور دارای درگاه یو اس بی و سریال مناسب برای انواع مشاغل .

فیش پرینتر زد ای سی مدل N260E

فیش پرینتر حرارتی یک نوع چاپگر است که برای چاپ کردن اطلاعات روی کاغذ حساس به حرارت استفاده می‌شود. این نوع چاپگرها در بسیاری از مکان‌ها و برنامه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، از جمله فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، بانک‌ها، مراکز خدمات مشتریان و سایر موارد.

چاپگرهای حرارتی در چاپ فیش‌ها، رسیدها، برچسب‌ها استفاده می‌شوند. معمولاً ساده و قابل حمل هستند. برای چاپ نیاز به جوهر یا ریبون ندارند. به طور کلی، چاپگرهای حرارتی یک راه سریع و موثر برای چاپ کردن اطلاعات ساده و کوچک هستند و در بسیاری از برنامه‌های کسب و کار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ویژگی محصول

فیش زن زد ای سی ZEC N260E از تکنولوژی حرارتی برای چاپ استفاده می‌کند. این پرینترها برای چاپ فیش‌ها، رسیدها و سایر مستندات کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مشخصات فنی

سرعت چاپ بالا در چاپ رسیدها در این پرینترحرارتی 230 میلی متر در ثانیه و در عرض حداکثر 80 میلی متر و رزولوشن چاپ 203 DPI می‌باشد.، دارای کاتر اتوماتیک با طول عمر برش تا 1.5 میلیون برش و عمر هد 100 کیلومتر.

عدم نیاز به جوهر یا تونر و ریبون با کارایی بالا، طراحی کوچک و جمع‌وجور و کیفیت بالای چاپ این دستگاه را بین کاربران محبوب کرده است.

مشخصات ظاهری

این فیش پرینتر حرارتی دارای ابعادی در حدود 180x140x134 میلی متر و با وزن 970 گرم بر روی میزکار شما جای کمی را گرفته و راه اندازی آن برای کاربران بسیار ساده و آسان است.

فیش پرینتر زد ای سی مدل N260E

اتصالات

درگاه ارتباطی این دستگاه رابط‌ USB، سریال (Serial) است که از طریق کابل به سیستم وصل میشود.این چاپگر با انواع سیستم عامل‌ ویندوز مانند Windows 11 و نسخه‌های قبلی‌تر سازگاری داشته و ویژگی دیگری که دارد کشوی پول نیز به آن وصل میشود.



وزن 1025 گرم
ابعاد 13.4 × 14 × 18.5 سانتیمتر
برند

نوع

رومیزی

رنگ

سفید

عرض چاپ

80 میلیمتر

نوع چاپ

حرارت مستقیم

سرعت چاپ

230 میلیمتر بر ثانیه

دقت چاپ

203 نقطه در اینچ (dpi)

عرض رول کاغذ

80 میلیمتر

درگاه اتصال

USB – یو اس بی, Serial (RS232) – سریال

عمر برش دهنده خودکار

1.5 میلیون برش

عمر هد

100 کیلومتر

سیستم عامل

تمام سیستم عامل های ویندوز Windows/Andrpid/Linux/Mac

گارانتی

1 سال


نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فقط کاربران ثبت نام شده می توانند دیدگاه ارسال نمایند. برای ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود کلیک کنید

سوال و پاسخ برای کاربران

اولین نفری باشید که برای این محصول سوالی ارسال کرده اید

سوال بپرسید

برای ارسال سوال ابتدا در سایت عضو شوید و سپس سوال خود را ارسال کنید