چاپگر لیبل زن زد ای سی ZEC ZP-403E Thermal Printer

لیبل پرینتر زد ای سی ZP403E یک پرینتر حرارتی است که برای چاپ برچسب و برگه‌های حرارتی استفاده می‌شود. این پرینتر از تکنولوژی چاپ حرارتی مستقیم و غیر مستقیم استفاده میشود.

ZEC ZP-403E دارای ویژگی‌ها متنوعی است که در کسب و کارهای مختلف مانند صنایع بسته‌بندی، فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها مناسب است.

لیبل پرینتر زد ای سی ZP403E

طراحی و مشخصات فنی 

ZEC ZP 403E دارای عرض چاپ 104 میلی متر با سرعت چاپ 90 میلی متر در ثانیه با رزولوشن چاپ 300 dpi و قابلیت چاپ انواع برچسب‌ با کیفیت بالا را برای کاربران فراهم می‌کند.

لیبل پرینتر زد ای سی ZP403E که به شما امکان می‌دهد برچسب‌ها و برگه‌های حرارتی را به صورت پی در پی و بدون وقفه چاپ کنید. عرض چاپ در این پرینتر حداکثر 104 میلی متر و حداکثر 300 متر ریبون را پشتیبانی می‌کند.

بدنه این پرینتر از جنس پلاستیک سبک و مقاوم ساخته شده است. ابعاد این پرینتر حدوداً 288x220x198 میلی متر و دارای 2.5 کیلوگرم وزن است. این چاپگر با طراحی ساده و کلاسیک ظاهری کوچک و جمع و جور دارد و برای اکثر محیط های کاری که نیاز به کار با این دستگاه را دارند مناسب می باشد.  در بخش بالای محصول، دکمه‌هایی جهت تنظیمات، روشن و خاموش کردن پرینتر قرار دارد.

لیبل پرینتر زد ای سی ZP403E

درگاه اتصال

لیبل پرینتر زد ای سی ZP403E دارای درگاه‌های ارتباطی متنوعی مانند یو اس بی، سریال و شبکه است که این درگاه‌ها برای اتصال به دستگاه‌ها و سیستم‌های مختلف استفاده می‌شوند. این پرینتر با سیستم عامل های، Windows ،Linux سازگاری دارد.

جمع بندی

در کل لیبل زن زد ای سی ZP403 با ابعاد کوچک، وزن سبک، طراحی ساده و مقاوم، سرعت چاپ عالی، رزولوشن بالا باعث می شود که این پرینتر گزینه ی مناسبی برای کسب و کارهای مختلف باشد.



وزن 2260 گرم
ابعاد 28.5 × 18 × 21 سانتیمتر
برند

کاربری

عادی

نوع چاپ

انتقال حرارت, حرارت مستقیم

درگاه اتصال

USB – یو اس بی, Serial (RS232) – سریال, Ethernet – شبکه

دقت چاپ

300 نقطه در اینچ (dpi)

حداکثر عرض چاپ

104 میلی متر

سرعت چاپ

90 میلی متر در ثانیه

حافظه

حافظه 16 مگابایتی (Sd-Ram) و 4 مگابایتی (flash)

ساخت

چین

گارانتی

12 ماهه


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فقط کاربران ثبت نام شده می توانند دیدگاه ارسال نمایند. برای ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود کلیک کنید

سوال و پاسخ برای کاربران

اولین نفری باشید که برای این محصول سوالی ارسال کرده اید

سوال بپرسید

برای ارسال سوال ابتدا در سایت عضو شوید و سپس سوال خود را ارسال کنید