ماشین حساب مهندسی کاسیو Casio fx-991 ARX engineering calculator

ماشین حساب مهندسی کاسیو FX-991ARX یک محاسبه گر علمی و مهندسی 12 رقمی پیشرفته است که برای حل مسائل ریاضی، علمی و مهندسی استفاده شود با امکان انجام عملیات پایه که شامل جمع، تفریق، ضرب و تقسیم محاسبات و عملیات ریاضی، توابع علمی مانند سینوس، کسینوس، تانژانت، لگاریتم و توان است.

ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل fx-991ARX

با استفاده از ماشین حساب مهندسی کاسیو FX-991ARX، می‌توانید محاسبات ماتریسی، جمع و تفریق ماتریس‌ها، ضرب ماتریس‌ها و معکوس ماتریس است انجام دهید. ماشین حساب مهندسی کاسیو FX-991ARX به شما امکان برنامه‌نویسی با زبان برنامه‌نویسی BASIC را می‌دهد. شما می‌توانید برنامه‌های ساده را برای حل مسائل خاص و محاسبات تکراری بنویسید.

این مدل ماشین حساب مهندسی دارای دو زبان انگلیسی و عربی است و از ویژگی‌های آن ایجاد بارکد یا QR Code است که توابع و نمودارها را می‌توان با اسکن بارکد در گوشی و لب تاپ مشاهده کرد. اعداد و ارقام جدا کننده سه رقمی دارد. طراحی زیبا و کلاسیک آن برای کاربران بسیار جذاب است. منبع انرژی این محصول از باتری و پنل نوری است.

ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل fx-991ARX

معرفی برند

برند کاسیو (Casio) یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای الکترونیکی جهان است. شرکت کاسیو در سال 1946 در ژاپن تأسیس شد و از آن زمان به عنوان یکی از پیشروهای صنعت الکترونیک و دستگاه‌های الکترونیکی شناخته می‌شود.

کاسیو در زمینه تولید محصولات متنوعی فعالیت می‌کند از جمله ماشین حساب‌ها، ساعت‌های مچی، دوربین‌های عکاسی، دستگاه‌های موسیقی، تلویزیون‌ها، پروژکتورها، تجهیزات اداری و بسیاری محصولات الکترونیکی دیگر.

طراحی مدرن، کیفیت ساخت بالا، نوآوری و استفاده از فناوری‌های پیشرفته از جمله ویژگی‌های برجسته محصولات کاسیو است. کاسیو با تمرکز بر کیفیت، دقت و نوآوری، به عنوان یک برند معتبر در صنعت الکترونیک شناخته می‌شود و محصولات آن در سراسر جهان استفاده می‌شوند.



برند

رزولوشن صفحه نمایش

full dot matrix با ۴ درجه رنگ


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فقط کاربران ثبت نام شده می توانند دیدگاه ارسال نمایند. برای ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود کلیک کنید

سوال و پاسخ برای کاربران

اولین نفری باشید که برای این محصول سوالی ارسال کرده اید

سوال بپرسید

برای ارسال سوال ابتدا در سایت عضو شوید و سپس سوال خود را ارسال کنید