بارکدخوان بیسیم نیولند Newland HR5280-BT Handheld Scanner

بارکدخوان بیسیم نیولند Newland HR5280-BT یک اسکنر بارکد اقتصادی بیسیم با پایه شارژ همینطور کیفیت مطمئن با قابلیت خوانش انواع بارکد تک بعدی و دوبعدی مناسب برای حجم کاری بالا و استفاده طولانی مدت و قدرتمند در قرائت بارکدهای بی کیفیت، آسیب دیده و مخدوش از روی انواع برچسب، سطوح صاف و منحنی و حتی از روی انواع صفحه نمایش.

Newland HR1580-BT Handheld Scanner

بارکدخوان نیولند HR5280-BT قابلیت خواندن بارکدهای مخدوش و با کیفیت پایین را دارد، می‌تواند با کنتراست 20 درصد بارکدهایی که در وضعیت بد و ناخوانا هستند را شناسایی کند. می‌تواند به سرعت بارکدهای موجود بر روی بسته‌ها و کارتن‌ها را خوانده و اطلاعات مربوط به آن‌ها را در سیستم ثبت کند.

مناسب برای کاربردهایی مانند انواع فروشگاه‌ها، داروخانه، درمانگاه و انواع صنایع که نیاز به اسکنر بارکد با عملکرد سریع و دقیق دارند. با قابلیت اسکن بارکدهای تک بعدی و دو بعدی در هر شرایط، این دستگاه قادر است بارکدهایی که روی کاغذ چاپ شده یا روی صفحه نمایش موجود هستند را به راحتی شناسایی کند.

بارکدخوان بیسیم نیولند Newland HR5280-BT

بارکدخوان بیسیم نیولند برای شناسایی بارکدها با حجم بالا واقعاً مفید است در ضمن ابزاری کارآمد و قدرتمند برای اسکن بارکدها در محیط‌های مختلف است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به طراحی ارگونومیک و عملکرد مطمئنی دسترسی داشته باشند با طراحی Plug-and-Play است، کافیست آن را به سیستم مورد نظر متصل کرده و بلافاصله می‌توانید از آن استفاده کنید.

مشخصات فنی

HR5280-BT دارای دوربین 800×1280 مگاپیکسلی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بارکدهای مختلف، از جمله بارکدهای 1 بعدی و 2 بعدی، بسیار کوچک و با تراکم بالا را با سرعت و سهولت اسکن کنند. HR5280-BT از نسخه بی‌سیم بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند که امکان انتقال داده‌ها با سرعت بالا را فراهم می‌کند.

Newland HR1580-BT Handheld Scanner

بارکدخوان بیسیم نیولند HR5280-BT دارای باتری با ظرفیت 2400 میلی‌آمپر ساعت است که می‌تواند پس از استفاده مداوم تا 12 ساعت دوام بیاورد. همچنین، شارژ کردن آن نیز بسیار آسان است از طریق کابل USB.

قابلیت اسکن بارکدهای متنوع و ضبط بارکدهای تحریف شده، با حجم بالا را دارد و با انواع بارکدها از جمله بارکدهای 1D و 2D و نوع‌های مختلفی از بارکدها مانند PDF417، QR Code، Data Matrix سازگاری دارد،.

قابلیت دیگر این بارکد خوان سنسور تصویر CMOS با وضوح 1280×800 پیکسل که قادر است بارکدهای مخدوش و با کیفیت پایین با کنتراست 20 درصد را به خوبی و به سرعت شناسایی کند. HR5280-BT دارای حافظه داخلی با ظرفیت 15000 اسکن بارکد است.

بارکدخوان بیسیم نیولند Newland HR5280-BT

مشخصات ظاهری و ابعاد

بارکدخوان بیسیم نیولند طراحی صنعتی با قابلیت مقاومت در برابر آب و استانداردهای IP54 را دارد. همچنین در برابر سقوط از ارتفاع 1.8 متری مقاوم است و بدنه ی محکم HR5280-BT محافظت از دستگاه در شرایط سخت را فراهم می‌کند. HR5280-BT یک اسکنر ایمیجر (Imager) است که از یک LED سفید برای ارائه نور استفاده می‌کند.

ابعاد ظاهری آن درحدود 172.5×77.5×95.5 میلی متر و وزن آن 227 گرم ، ابعاد پایه این دستگاه 68×90.5×194.0 میلی متر می‌باشد. این اسکنر اعلاناتی مانند بوق، نشانگر LED و لرزش را برای اطلاع رسانی در اختیار شما قرار می‌دهد.

 



وزن 227 گرم
ابعاد 17 × 7.7 × 9 سانتیمتر
برند

رنگ

مشکی

نوع اسکن

تک بعدی (1D), دو بعدی (2D)

تکنولوژی اسکن

تصویر برداری

سنسور تصویر

1280×800 پیکسل

درگاه اتصال

USB و بلوتوث

گارانتی

12 ماهه گارانتی


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فقط کاربران ثبت نام شده می توانند دیدگاه ارسال نمایند. برای ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود کلیک کنید

سوال و پاسخ برای کاربران

اولین نفری باشید که برای این محصول سوالی ارسال کرده اید

سوال بپرسید

برای ارسال سوال ابتدا در سایت عضو شوید و سپس سوال خود را ارسال کنید