ماشین حساب کاسیک Casic DJ-240D-SV Calculator

ماشین حساب کاسیک DJ-240D-SV d یک ماشین حساب 14 رقم رومیزی دارای دکمه 00 و 000 همینطور دکمه‌های چک و اصلاح با کاربری رومیزی با ویژگی‌های متنوعی است که به کاربر کمک می‌کند تا محاسبات خود را به راحتی و با دقت بیشتری انجام دهد.با قابلیت‌های گوناگونی که این ماشین حساب دارد برای استفاده در محیط‌های اداری و فروشگاهی مناسب است.

ماشین حساب کاسیک DJ-240D-SV

 

توجه : این محصول غیر اورجینال است و توسط شرکت کاسیو ساخته نشده

ویژگی‌های کاسیک DJ-240D-SV

کاسیک DJ-240D-SV با وجود کلید‌های بزرگ به راحتی کاربران می‌توانند اعداد را سریع تر و راحت تر وارد کنند. دارای کلید AUTO REPLAY این دکمه به کاربران این امکان را می‌دهد که به طور خودکار محاسبات را مرور کنند و در صورت بروز اشتباه بررسی کرده و آن را تصحیح کنند.

این دستگاه کلیدهای حافظه (MRC، M+، -M) این کلیدها برای ذخیره و استفاده مجدد از نتایج محاسبات قبلی کاربرد دارند. این دستگاه می‌تواند نتایج محاسبات را ذخیره کند و در صورت نیاز کاربر به آنها دسترسی داشته باشد.

قابلیت انجام محاسبات مالیاتی، درصدی و رادیکالی را دارد که این ویژگی باعث می‌شود کاربران با سهولت کامل محاسبات پیچیده ی خود را بدون محدودیت انجام دهند.

ماشین حساب کاسیک DJ-240D-SV

مشخصات ظاهری 

نمایشگر این ماشین حساب رومیزی 14 رقم را نمایش میدهد و برای محاسبات طولانی و پیچیده مناسب است. نمایشگر بزرگ و تک خطی به کاربران این اجازه را میدهد که تمامی اعداد وارد شده را به صورت یکجا و واضح ببینند.

ماشین حساب کاسیک DJ-240D-SV

این دستگاه دومنبع تغذیه دارد پنل خورشیدی و باتری که در زمان استفاده و در شرایط مختلف بتوان از آن بهرمند شد. ابعاد این محصول 35 ×145 × 215 میلی‌متر با وزن 270 گرم که به راحتی قابل حمل است و در عیت حال روی میز ثابت می‌ماند.



وزن 300 گرم
ابعاد 15.9 × 8.0 × 1.2 سانتیمتر
برند

تعداد کاراکتر

14 رقم

منبع تغذیه

یک عدد باتری و پنل خورشیدی

نوع نمایشگر

تک خطی

اورجینال /غیر اورجینال

غیر اورجینال

گارانتی

تعویض


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فقط کاربران ثبت نام شده می توانند دیدگاه ارسال نمایند. برای ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود کلیک کنید

سوال و پاسخ برای کاربران

اولین نفری باشید که برای این محصول سوالی ارسال کرده اید

سوال بپرسید

برای ارسال سوال ابتدا در سایت عضو شوید و سپس سوال خود را ارسال کنید