لیبل پرینتر صنعتی تی اس سی TSC MB340T Label Printer

لیبل پرینتر تی اس سی Mb340T با کاتر یک چاپگر صنعتی پیشرفته با ویژگی‌های منحصر به فرد و پرکاربرد است با تکنولوژی چاپ مستقیم و غیر مستقیم و سرعت چاپ 176 میلیمتر در ثانیه با عرض چاپ 106 میلیمتر و کیفیت چاپ 300Dpi همینطور دارای مکانیک قدرتمند و طراحی صنعتی با بدنه فلزی مستحکم برای کار طولانی مدت و بدون توقف و درگاه‌های مهم ارتباطی مثل یو اس بی، شبکه و سریال.

لیبل پرینتر تی اس سی MB240T با کاتر

مشخصات فنی 

لیبل پرینتر صنعتی TSC MB340T با داشتن بدنه ای فلزی و قطعات حرفه ای مکانیزم چاپ از جنس آلومینیوم توانایی سخت ترین شرایط را داشته و برای استفاده طولانی مدت طراحی شده است. این لیبل پرینتر با چاپ لیبل‌های متنوع و با کیفیت بالا که رزولوشن آن 300 dpi بوده و بارکدها، لوگوها و متن‌هایی که نیاز به وضوح بالا دارند را به خوبی چاپ می‌کند.

 

دارای برش دهنده خودکار با کدفنی 98-0680019-00LF که به پیشنهاد کمپانی سازنده تا 10000 بار در روز میتواند برجسب‌ها برش دهد که این ویژگی برای مجموعه‌های پر حجم در چاپ بسیار کاربردی باشد.

لیبل پرینتر صنعتی تی اس سی TSC MB240T label printers

TSC MB340T از دو روش انتقال حرارتی و حرارتی مستقیم پشتیبانی می‌کند و در روش انتقال حرارتی از ریبون برای انتقال جوهر به لیبل استفاده می‌شود که باعث دوام بیشتر چاپ می‌گردد.

سرعت چاپ این دستگاه 178 میلی‌متر در ثانیه است که با امکان بالای پرینت سریع و موثر حجم زیادی از لیبل‌ها را چاپ می‌کند این ویژگی برای کسب و کارهایی با نیاز تولید و چاپ بالا بسیار مناسب است.

لیبل پرینتر صنعتی تی اس سی MB340T قادر به چاپ لیبل‌هایی با عرض حداکثر 106 میلی‌متر و طول حداکثر 11430 میلی‌متر که طیف گسترده ای از اندازه‌های لیبل را بر اساس نیاز کاربران می‌تواند تولید کند.

MB340T به یک پردازنده 32 بیتی RISC CPU مجهز است که امکان پردازش سریع داده‌ها و کاهش زمان انتظار برای چاپ را می‌دهد. حافظه این چاپگر 128 مگابایت SDRAM و 128 مگابایت Flash memory است که تا حجم زیادی از داده‌ها را به سرعت پردازش و چاپ می‌کند و برای محیط‌هایی که نیاز به چاپ مداوم و سریع دارند کارایی دارد.

لیبل پرینتر تی اس سی Mb340

نوع بارکدهای چاپی و مشخصات ظاهری 

این دستگاه از پرینت بارکدهای تک بعدی و دو بعدی پشتیبانی می‌کند و این ویژگی امکان ردیابی دقیق محصولات و مدیریت بهتر موجودی را برای کاربران فراهم می‌کند.

لیبل پرینتر صنعتی تی اس سی TSC MB240T label printers

دارای درب جمع شو در کنار به همرا یک پنجره شیشه ای برای مشاهده داخل محفظه چاپگر همینطور طراحی درب جمع شو برای راحتی در تعویض ریبون و برچسب و تمیز یا سرویس کردن در سریعترین زمان ممکن، همینطور ساختار تمام فلزی از بدنه تا موتور برای مقاومت بالا و سبکی با ابعاد 248 × 274 × 436 میلی‌متر و وزن 9 کیلوگرم،

رابط‌های متنوع MB340T

تی اس سی MB340T دارای رابط‌های متنوعی از جمله یو اس بی،سریال و شبکه همینطور پورت USB (برای اتصال صفحه‌کلید، اسکنر یا کامپیوتر)، و GPIO است. این تنوع در رابط‌ها امکان اتصال آسان به دستگاه‌های مختلف و انعطاف‌پذیری بیشتر در استفاده را فراهم می‌کند.



وزن 9760 گرم
ابعاد 73 × 24 × 27 سانتیمتر
برند

کاربری

صنعتی

نوع چاپ

حرارتی مستقیم و غیر مستقیم

عرض چاپ

106 میلیمتر

حداکثر سرعت چاپ

176 میلی‌متر در ثانیه

حداکثر طول چاپ

11,430 میلی‌متر

درگاه اتصال

USB – یو اس بی, Serial (RS232) – سریال, Ethernet – شبکه

پردازنده

پردازنده 32 بیتی RISC

حافظه

128 MB Flash memory
128 MB SDRAM

اقلام همراه

کابل رابط USB

گارانتی

یکساله


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فقط کاربران ثبت نام شده می توانند دیدگاه ارسال نمایند. برای ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود کلیک کنید

سوال و پاسخ برای کاربران

اولین نفری باشید که برای این محصول سوالی ارسال کرده اید

سوال بپرسید

برای ارسال سوال ابتدا در سایت عضو شوید و سپس سوال خود را ارسال کنید