لیبل (برچسب) متال دو ردیفه Metal Label 25×50 Two Row

لیبل متال دو ردیفه 25×50 از سری لیبل های پرفروش و سبک هستند که شما می توانید از این لیبل ها در صنایع خودروسازی ، لوازم برقی ، لوازم خانگی و… استفاده کنید و اطلاعات لازم را بر روی آن چاپ کنید. در هر رول لیبل تعداد 4000 عدد لیبل 25×50 دو ردیفه کنار یک دیگر قرار کرفته اند ، این لیبل ها کیفیت بسیار بالایی دارند و با بیشتر لیبل پرینترهای موجود در بازار سازگار هستند.

از ویژگی مهم این لیبل متال می توان به چسبندگی بالای آن اشاره کرد که باعث شده است در دمای حرارتی 40- تا 220+ درجه سانتی گراد مقاومت بالایی داشته باشد.

لیبل متال دو ردیفه 50x25 - لیبل

یکی از دلایلی که این لیبل را به شما پیشنهاد می کنیم این است که در زمان چاپ از ریبون رزین و و سوپر رزین استفاده می شود ، با وجود استفاده از این ریبون ها حتی پاک کننده های قوی هم نمی توانند باعث از بین رفتن لیبل بشوند. از مشخات لیبل متال دو ردیفه 25×50 ضد خش بودن آن است یعنی با برخورد به لبه های تیز هم اتفاقی برای این لیبل پیش نخواهد آمد.

لیبل متال دو ردیفه 50x25 - آوند پرینتر

لیبل متال

لیبل های متال از نوعی آلیاژ فلز تولید شده اند که مقاومت بالایی در برابر کشیدگی دارند. این جنس لیبل در دمای 40- تا 220+ تمام خواص خود مانند چسبندگی را حفظ می نماید. از این نوع لیبل بیشتر برای زدن شناسه بر روی محصول استفاده می شود. لیبل متال نقره ای رنگ است و برای چاپ بر روی آن از ریبون های رزین استفاده می شود. اگر به دنبال یک برچسب با چسبندگی بالا هستید خرید لیبل متال دو ردیفه 25×50 را فراموش نکنید.

برای خرید یک لیبل پرینتر مناسب که هم نیاز شما را مرتفع سازد و هم شما را به دردسر نیاندازد پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را مطالعه کنید.

راهنمای خرید لیبل پرینتر



برند

جنس لیبل

متال

رنگ

نقره ای

سایز لیبل به میلی‌متر

25×50

تعداد لیبل در هر ردیف

دو ردیف

تعداد لیبل در هر رول

4000 لیبل

نوع چاپ

ریبون رزین و سوپر رزین


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فقط کاربران ثبت نام شده می توانند دیدگاه ارسال نمایند. برای ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود کلیک کنید

سوال و پاسخ برای کاربران

اولین نفری باشید که برای این محصول سوالی ارسال کرده اید

سوال بپرسید

برای ارسال سوال ابتدا در سایت عضو شوید و سپس سوال خود را ارسال کنید