بارکد خوان اسکار با سیم Oscar Unilite II دوبعدی با پایه

بارکد خوان اسکار با سیم Oscar Unilite II دوبعدی با پایه نگهدارنده قابل انعطاف ، یک بارکد اسکنر اقتصادی با تکنولوژی تصویر برداری (ایمیجیر) که انواع بارکدهای رایج تک بعدی و دوبعدی با سرعت قابل قبول قرائت میکند.

بارکدخوان دوبعدی اسکار Unilite II

اسکار Unilite II به وسیلهٔ دوربین‌ با رزولوشن 640×480 پیکسل و پردازشگر داخلی این توانایی را دارد که بارکدهای دوبعدی و تک بعدی حتی با ابعاد کوچک تا 5 میلیمتر و همینطور مخدوش را با سرعت 300 میلیمتر بر ثانیه خوانش و رمز گشایی کند .

بارکدخوان دوبعدی اسکار Unilite II

دستگاه بارکدخوان دوبعدی به طور گسترده در صنایع مختلف و مراکز خدمات دهی به دلیل قدرت خوانش بالاتر و همینطور ویژگی های مختص به بارکدهای QR Code  استفاده یا نیاز آن کاملا در آن در حال افزایش است به همین دلیل خرید یک بارکدخوان مطمئن و اقتصادی میتواند یک انتخاب هوشمندانه باشد.

 

بخوانید: تمام آنچه که لازم است درباره بارکد خوان بدانید

مشخصات فنی و ظاهری اسکار مدل Unilite II

بارکد اسکنر اسکار Oscar Unilite II یک بارکدخوان باسیم و دوبعدی به همراه پایه قابل انعطاف، شکل ظاهر به صورت تفنگی طراحی و تولید شده با ابعاد حدود 175x83x70 میلی متر و وزن 120گرم .

 

بارکدخوان دوبعدی اسکار Unilite II

ویژگی های این محصول می توان به خواندن بارکد های مخدوش شده و کوچک اشاره کرد.

اسکنر اسکار یونیلایت 2 با توانایی خواندن انواع بارکدهای رایج تک بعدی و دو بعدی از روی انواع صفحه نمایش کامپیوتر و موبایل با قابلیت فعال کردن حالت خوانش اتوماتیک بارکد با قرار دادن آن روی پایه نگهدارنده.

بارکدخوان دوبعدی اسکار Unilite II

اسکنر Unilite II تکنولوژی اسکن تصویری Area Imager و درجه نوری 10000Lux و سرعت 300 اسکن در ثانیه انتخابی مناسب برای کسب و کارهایی است که می خواهند دقت و سرعت بالایی داشته باشند.

بارکدخوان دوبعدی اسکار Unilite II

فصله خواندن بارکد تک بعدی حداقل فاصله 4 میلیمتر و بارکدهای (5mil)Code 39 با فاصله 3 تا 9 میلیمتر همینطور بارکدهای (UPC-A (13mil میتواند از حداقل فاصله 14 تا 17 میلیمتر بخواند.

قابلیت اسکن بارکد تا اندازه 5 میلی متر و مجهز بودن به حسگر تایید اسکن از طریق لرزش (ویبراتور) که میتواند در محیط های پر صدا اپراتور از قرائت بارکد اطمینان حاصل کند.



وزن 120 گرم
ابعاد 7 × 8 × 17 سانتیمتر
برند

رنگ

مشکی و سفید

نوع اسکن

دو بعدی (2D)

تکنولوژی اسکن

تصویر برداری

فاصله اسکن

5 ميلي متر

سرعت اسکن

300 بارکد بر ثانیه

درگاه اتصال

USB, RS232

گارانتی

18 ماهه گارانتی


نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فقط کاربران ثبت نام شده می توانند دیدگاه ارسال نمایند. برای ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود کلیک کنید

سوال و پاسخ برای کاربران

اولین نفری باشید که برای این محصول سوالی ارسال کرده اید

سوال بپرسید

برای ارسال سوال ابتدا در سایت عضو شوید و سپس سوال خود را ارسال کنید