رول پرس اچ پی HP M806 Pressure Roller اورجینال 

رول پرس اچ پی HP M806 با کد فنی LPR-806 سازگار با چاپگرهای لیزری سیاه و سفید مدل HP LaserJet Enterprise M806, M830, M806dn, 860X, M830Z بصورت اورجینال است.

قطعه مهم در فرآیند چاپ است. این قطعه به کمک غلطک حرارتی به تثبیت تونر روی کاغذ کمک می‌کند. رول پرس به همراه Fuser Roller کاغذ را از میان خود عبور داده و با اعمال فشار و حرارت جوهر را روی کاغذ ثابت می‌کنند.

ویژگی های Printel LPR-M806

Printel LPR-M806 برای چاپگرهای HP سری Enterprise M806 طراحی شده و تولید شده است با کیفیت بالا بصورت اورجینال و ساخت کمپانی اچ پی به دلیل اینکه هنگام عملکرد باید در مقابل حرارت بالا و فشار مقاومت داشته باشد.

رول پرس برای چاپ با حجم بالا طراحی شده است و کیفیت چاپ را افزایش می‌دهد. فشار رول پرس با کاهش فشار روی قطعات دیگر چاپگر به افزایش طول عمر مفید پرینتر کمک می‌کند.

رول پرس اچ پی HP M806

  • کد فنی: LPR-M806
  • برند سازگار: HP
  • دستگاه های سازگار: HP LaserJet Ent M806, M830, M806dn, 860X, M830Z
  • ساخت: کشور چین

رول پرس چه کاری انجام می‌دهد؟

در آخرین مراحل چاپ در دستگاه های پرینتر و کپی های لیزری، هنگامیکه کاغذ از مابین فیوزر (داغ کننده) و رول پرس می‌گذرد، دمایی تا 200 درجه سانتیگراد را تحمل کرده تا پودر تونر روی آن چسبانده شود. معمولاً در قسمت بالای کاغذی که در حال چاپ هست، رول پرس میله ای است که روی آن با پلاستیک یا سیلیکون نرم پوشانده شده است.

رول پرس عمل پرس کردن (فشار) کاغذ را هنگامیکه فیوزر در حال داغ کردن تونر روی آن هست را انجام می‌دهد. فشار وارده به کاغذ از طریق رول پرس باید مناسب و استاندارد بوده تا چاپ بخوبی انجام شود.

اگر پرینتر عمل چاپ کند تری داشته باشد و کاغذ به کندی از میان رول پرس و فیوزر بگذرد، باید فیوزر دمای کمتری داشته باشد، و همچنین بالعکس برای پرینترهای با سرعت بیشتر، دمای بیشتری برای فیوزر باید تعیین شود.



برند

کد فنی

LPR-M806

دستگاه های سازگار

HP LaserJet Enterprise M806, M830, M806dn, 860X, M830Z

اورجینال/غیر اورجینال

اورجینال

ساخت

کمپانی اچ پی


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فقط کاربران ثبت نام شده می توانند دیدگاه ارسال نمایند. برای ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود کلیک کنید

سوال و پاسخ برای کاربران

اولین نفری باشید که برای این محصول سوالی ارسال کرده اید

سوال بپرسید

برای ارسال سوال ابتدا در سایت عضو شوید و سپس سوال خود را ارسال کنید